جلد 17، شماره 1 و 2 - ( فروردین - شهریور 1372 )                   جلد 17 شماره 1 و 2 صفحات 42-46 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Assadian H. Iatrogenic Cushing's Syndrome Due to Cutaneous Corticosteroid Therapy. Research in Medicine. 1993; 17 (1 and 2) :42-46
URL: http://pejouhesh.sbmu.ac.ir/article-1-2414-fa.html
اسدیان حسین. سندرم کوشینگ به دنبال مصرف کورتیکوستروئید پوستی. پژوهش در پزشکی. 1372; 17 (1 و 2) :42-46

URL: http://pejouhesh.sbmu.ac.ir/article-1-2414-fa.html


دانشیار گروه غدد درون ریز مرکز پزشکی طالقانی (دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی)،تهران،ایران.
چکیده:   (112 مشاهده)
در این نوشتار، یک بیمار مبتلا به سندرم کوشینگ که به علت مصرف کورتیکوستروئیدپوستی ایجاد شده است، گزارش می شود (Clobetasol Propionate، ۰/۰۵ درصد).
 
متن کامل [PDF 2596 kb]   (38 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشی | موضوع مقاله: بین رشته ای ( مدیریت آموزشی، تحقیقات آموزشی، آموزش پزشکی )
دریافت: ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ | پذیرش: ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ | انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۱۲

Creative Commons License
This Journal is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License | Research in Medicine

Designed & Developed by : Yektaweb